Retour
Bij Davole jewellery heb je altijd de mogelijkheid om jouw bestelling te retouneren. Laat dit binnen 7 dagen na ontvangst aan ons weten via info@davolejewellery.nl. De items moeten ongedragen en onbeschadigd terug worden gestuurd.. Vul het meegeleverde retourformulier compleet in en voeg het bij je retour.
Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 4,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we jouw retour niet verwerken. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Sale artikelen kunnen niet retour worden gestuurd !
Bewaar je verzendbewijs (track & trace) goed. Mocht je retour kwijt raken bij de post en heb je geen verzendbewijs, kunnen we helaas niets voor je betekenen en je retour niet behandelen.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@davolejewellery.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.